Opravy

Dobíjení

12.05.2014 21:58
I v dobíjení se může objevit problém. K jeho odhalení by mělo sloužit několik metod:   Test baterie: Odmontujeme kryt baterie K baterii připojíme voltmetr s rozsahem nastaveným na stejnosměrné napětí třeba do 20VDC U nenastartovaného motoru pokud je baterie v dobré kondici by se naměřená...

EL.Schema zapojení XVS1100 Europe

07.05.2014 23:05
Stiskněte pravé tlačítko myši a zvolte možnost zobrazit obrázek... Pokud by byl problém se zobrazením je obrázek k dispozici v sekci ke stažení  

Chybové kódy

04.05.2014 09:30
Všechny strohje mimo : XVS11V, XVS11SC Komponent Závada Řešení Kód Poloha škrtící klapky (TP Sensor) Zaseknutý, zkratovaný atd. Vyčistit zkontrolovat připojení 3 Čidlo rychlosti Nesnímá Projít připojení, uchycení 4 V tomto případě...

Volnoběžka

21.04.2014 12:03
Dalším protivným problémem dragstara je často odcházející volnoběžka startéru. Přesněji dojde k obroušení segmentů volnoběžky a to se projevuje : Smekáním startéru, startér točí ale nezabírá do motoru Zasekávání startéru při startování Kovová rána při chcípnutí motoru Oprava se provádí pomocí...

Ukroucená hřídel výstupu na kardan / Middle drive shaft

12.04.2014 08:59
Jde asi o nejprotivnější závadu vyskytující se u strojů XVS 1100. V místě začátku závitu pro matku zajišťující vidličku kloubu kardanu dojde k ukroucení hřídele.Ulomená hřídel i smatkou vycestuje z kloubu a nejčastěji to odnese čidlo rychlosti, kryt kloubu a vše co ji stojí v cestě. Bohužel nějaká...

Startér

06.04.2014 09:41
Nejčastější vadou startéru je přetáčení těla startéru "do vrtule" pozná se na první pohled na šroubech které startér drží pohromadě. Někdy tato vada dojde až tak daleko, že se ustřihnou zarážky na držáku uhlíků. Držák uhlíků je také v podstě jediný díl startéru, který se dá koupit.   Vyjmutí...