Údržba

Baterie

06.04.2014 09:39
Do stroje XVS 1100 výrobce doporučuje baterii o parametrech 12V 12Ah prodávanou pod označením GT14B-4 nebo YT14BS  jedná se o baterii technologie VRLA tedy o elektrolyt zasáklý do skelných vláken nejde tedy o gelovou baterii jak je často špatně označována. S v označení baterie znamená, že se...

Brzdy

11.05.2014 13:46
Pro naše stroje se doporučuje brzdová kapalina DOT4 nicméně se zde o kapalinách trochu rozepíši: Běžně se používají tři typy brzdových kapalin a to DOT3,DOT4,DOT5.    DOT3 a 4 jsou kapaliny na bázi glykolu a DOT 5 je na bázi silikonu. Hlavní rozdíl je v tom, že kapaliny DOT3,DOT4...

Kardan

06.04.2014 09:41
Při nákupu motocyklu se dost často setkáte s hláškou "no jo to má kardan to je bezúdržbový" no ani bych neřekl..... Na co je potřeba dbát v první řadě je pravidelná výměna oleje. Ve skříni kardanu je náplň cca 0,2l oleje pro hypoidní převodovky SAE80API GL-4 jeho výměna je jednoduchá. Jako u...

Nastavení spojky

02.05.2014 22:24
Hrubé nastavení : Povolte nastavovací šroub na lanku u páčky spojky Odmontujte : Levý zadní kryt motoru Kryt napojení spojkového lanka Povolte pojistnou matici A Zašroubujte nastavovací šroub B nadoraz. Nedotahujte silou stačí jen aby se šroub opřel. Povolte šroub o 1/4 otáčky Držte...

Pákový převod zadního tlumiče a kyvná vidlice

21.04.2014 12:01
Pokud si pročtete návod k použití stroje narazíte na údržbu pákového převodu :   Interval údržby udává mazaní ložisek v přepákování od ujetí 20.000km každých 10.000km. U mého stroje jsem uložení  rozebíral na 25.000km a předpokládám, že jsem byl první jelikož v ložiskách nebylo...

Výměna oleje

04.05.2014 22:00
Jednou ze základních věcí údržby, krterou by měl každý zvládnout je výměna motorového oleje a olejového filtru. Nebudu zde rozebírat zda je lepší měnit olej před sezonou, nebo po sezoně to by bylo na dlouho, každá z možností má své pro a proti... Výměna oleje: Nastartujte motocykl a nechte jej...

Zadní kolo demontáž/montáž

01.05.2014 11:02
Demontáž zadního kola je daší z bodů údržby, který by jsme měli zvládat. Tento úkon je potřeba samozřejmně k přezutí zadního kola tak i ke spoustě dalších servisních či údržbových úkonů. Začneme tedy postavením motocyklu na pevný podstavec (ideální je zvedák viz. sekce vybavení garáže) U strojů...